Löydettävyys, kilpailutilanne ja sisältömarkkinointi

Nopea tapa selvittää mikä on nykytilanteesi kilpailun, löydettävyyden & sisällön toimivuuden osalta

Sisältömarkkinointi

Kun olet uudistamassa verkkopalveluasi tai kehittämässä verkkoläsnäoloasi, on hyvä tutkia millainen lähtötilanne on löydettävyyden ja kilpailutilanteen suhteen eri liiketoiminta- ja markkina-alueilla.

Jotta työt voidaan kohdistaa oikein, selvitetään myös nykyisen verkkosivuston toimivuus/toimimattomuus ja kehitystyön fokusalueet lähitulevaisuuteen ja pidemmälle ajanjaksolle. Näin voidaan laatia kattava, tietoon pohjautuva suunnitelma tehokkaamman verkkotekemisen varmistamiseksi.

Löydettävyystutkimus, kilpailutilannetutkimus ja sisältömarkkinointitutkimus

  • Workshop

    Innostava workshop tärkeiden hakutermien ja kilpailijoiden selvittämiseksi sekä verkkosivuston tavoitelähtöiseen läpikäymisen varmistamiseksi

  • Mitä asiakkaasi hakevat verkossa?

    Tärkeät hakutermit ryhmitellään liiketoimintalähtöisesti ja selvitetään niiden hakumäärät valituiden markkina-alueiden hakukoneissa

  • Miten löydettävyytesi paranee kehitystöiden myötä?

    Löydettävyyden kehitystä seurataan sovitun ajanjakson osalta, jotta kehitystöiden välittömät ja pitkäaikaiset vaikutukset voidaan selvittää.

  • Koska asiakas löytää sinut ja koska ei?

    Tutkitaan yrityksen hakukonelöydettävyys valituilla markkina-alueilla ja selvitetään myös milloin asiakas ei löydä tarjoomaa

  • Millainen kilpailutilanne on?

    Tutkitaan kilpailutilanne ja orgaanisen löydettävyyden markkinaolosuhteet Googlessa valituilla markkina-alueilla sekä valikoitujen, että tunnistamattomien kilpailijoidem osalta

  • Millaisen kävijäpolun tarjoat?

    Yhdistämällä löydettävyystieto laskeutumissivuihin, tutkitaan millaista sisältöä todellisuudessa tarjoat eri kohderyhmille ja miten asiakaspolku verkkopalvelussa toimii

  • Miten asiakasryhmiä palvelllaan?

    Selvitetään verkkopalvelun kävijäprofiilit ja miten eri kohderyhmiä voidaan palvella paremmin

  • Onko tekniikassa parannettavaa?

    Selvitetään onko verkkopalvelun tekniikassa muutostarpeita ja miten löydettävyyttä voidaan parantaa automaattisilla toiminnoilla

Pyydä tarjous tutkimuksesta